Streams

Crisis In Ukraine Reveals Tensions Within RT's Newsroom

Friday, March 07, 2014

The name of the cable news network RT used to stand for Russia Today, and it is funded by the Russian government. The network's three channels serve as a propaganda arms of the Kremlin.

Source: NPR

Tags:

More in:

The Morning Brief

Enter your email address and we’ll send you our top 5 stories every day, plus breaking news and weather.

Leave a Comment

Email addresses are required but never displayed.

Sponsored

About Morning Edition

Morning Edition is your perfect morning companion: gentle, but straightforward, explaining the vagaries of international diplomacy, reporting weather and even recommending the best film in town.

Feeds

Supported by